Kupac može izvršiti reklamaciju i povrat pošiljke u roku od 8 (osam) dana od datuma preuzimanja pošiljke.
Reklamaciju i povrat proizvoda kupac može napraviti u sljedećim situacijama:
- Ako je pošiljka koja je dostavljena kupcu pogrešna, oštećena ili otvorena.
- Ako je na proizvodu u pošiljci naznačen rok upotrebe koji je istekao.
- Ako je pošiljka isporučena u roku dužem od navedenog roka prilikom kupovine.
Reklamaciju i povrat proizvoda je moguće izvršiti putem pošte ili lično u Privatnoj apoteci „PharmPlus”. Kupac o svom naumu raskidanja ugovora nas treba pismeno obavijestiti i na našu adresu, o svom trošku, vratiti nam proizvod koji je u originalnoj ambalaži i bez vidljivih znakova korištenja. U roku 8 dana od prijema proizvoda Privatna apoteka „PharmPlus“ će kupcu vratiti novac uplaćen za proizvod pri povratu pošiljke.
Sve dodatne informacije u vezi reklamacije i povrata pošiljke možete dobiti putem e-maila: pharmplus.apoteka@gmail.com ili telefonom na +387 33 655 522.
PRIGOVORI
Sve prigovore kupac može poslati putem elektronske pošte na e-mail adresu: pharmplus.apoteka@gmail.com. Kako bi Prodavač potvrdio prijem pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorio, Kupac treba navesti tačne podatke za prijem istoga. Odgovor na prigovor Kupca, Prodavač će dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana prijema prigovora.